måndag 25 juli 2011

och bara kärlek kan krossa mitt hjärta

Åt kronärtskocka idag, känns som sånt man bloggar om, bloggmat. Lite besvikelse. Är glad att det är ett begränsat antal bilder i engångskameror, och längtar lite tills jag framkallar alla fina människor från Hultsfred. Och längtar ännu mer till Popaganda nu när Säkert! kommer dit. Var på stan idag, skulle mest handla mat var tänkt från början, typ bönsalsa och kikärter och sånt. Slutade med att jag kom hem med en klänning, och jag som inte ska köpa kläder egentligen. Jag är väldigt svag för senaps-gult.

1 kommentar:

  1. sv: alltså, det är tokigt. för här satt jag och tänkte över mina filmscener, och kom och tänka på den scenen där Sam rusar ut till Frodo i vattnet, och tänkte "JISSES, den måste jag ju ha med på listan". Så har jag fått din kommentar där du skrev om den, precis när jag skulle redigera inlägget. Gillade sammanträffandet! Scenen från Les Parapluies de Cherbourg är jättefin! Dock tyckte jag inte om den filmen alls. JÄTTETRÅKGIT eftersom det är en sån film som man verkligen borde tycka om. Det känns liksom i hela kroppen när man ser den. Men nej. Den går inte hem hos mig. :( Ha det fint! :D

    SvaraRadera