onsdag 9 februari 2011

Det kallas himlen, och jag har aldrig varit där, men när jag ser på alla stjärnor över himlen, så önskar jag att du var här. Du var så poetisk.

Idag har jag blivit lite föräskad i Olle Ljugström ( ja jag vet att han är gammal.) Jag har målat naglarna mörkt jeans blå. Haft redovisning, samt min sista lektion i kunskapsteori. Dansat runt i  horribla klädkombinationer till nittiotals pop, och nej jag menar inte Spice girls och Hanson utan Popsicle och Staffan Hellstrand. Jag har satt fast huvudet på min Ken-Barbie med tejp, hur jag fick av det är en annan historia. (Och min kära vän Paow-Paow ska använda den till nåt i skolan, om någon undrar varför jag sitter med Barbie that is, inte för att det skulle vara nåt fel med det egentligen.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar