måndag 21 februari 2011

So what do you say about Breakfast at Tiffany's?

Frågor om fyra

Hittade den här på  fina Hannas blogg, och tänkte att det kunde vara kul eller något.

Fyra tv-program jag tittar på:
  • Dansbanan i Täfteå
  • Halv åtta hos mig
  • Dom kallar oss artister
  • Miss Marple

Fyra saker jag gjort idag:
  • Trotsade kylan med en springtur
  • Skrev två matteprov
  • Såg fyra söta rådjur
  • Lyssnade på Write about love

Fyra saker jag längtar efter:
  • Sportlovet nästa vecka
  • Att kunna cykla ute utan att cykeln fryser eller att man slår ihjäl sig
  • Håkan Hellström i Göteborg
  • Studenten, fast mest studentbalen nästan



Fyra saker på önskelistan:
  • En resa till Paris
  • Fina böcker som Tree of Codes, eller How to be a Hepburn in a Hilton world
  • En fin pojke att pussa på i smyg
  • En röd trenchcoat


Fyra saker som jag avskyr:
  • När strumpbyxorna halkar ner i grenen
  • Människor som har det bra ställt och ändå ”förtjänar” saker
  • Mjukisbyxor i allmänna miljöer
  • Keso

1 kommentar: