tisdag 17 maj 2011

Snott från Louise

Varm dryck: Svart kaffe
Kall dryck:
 Passionfruktsjuice
Alkoholhaltig dryck:
 God öl typ Newcastle
Bröd: Walnötsvarianten min bror bakar
Pålägg:
 Philadelphia
Grönsak:
 Broccoli
Frukt:
 Galiamelon
Bär:
 Hallon
Krydda:
 Muskotnöt
Godis: äter helst inte, men Fazer blå är trevlig
Kaka: Jitterbugg
Snacks: Vinägerchips (genious idea)
Sås: Brunsås typ
Glass: Romrussin, äts ur strut
Snabbmat: Kombibrickan på Malagagrillen, utan korv
Yoghurt: Gillar den tillsatsfria med Mango
Flingor: Sån med frystorkade bär, eller nötmüsli
Pizza: Mozzarella
Naturgodis/Nötter: Naturella macadamianötter
Soppa: Sparris 
Utländskt kök: Grekiskt
Halstablett/Tuggummi: Emser

1 kommentar:

  1. Haha, jag läste mitt namn och blev alldeles till mig. Vilken tönt jag är!

    SvaraRadera